URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
  URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZAD GMINY BIAŁY DUNAJEC

 

W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ ODNOŚNIE PANOWANIA KORONOWIRUSA UPRZEJMIE PROSIMY PRZED PRZYJŚCIEM DO URZĘDU GMINY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU WERYFIKACJI CZY DANA SPRAWA MOŻE ZOSTAĆ ZAŁATWIONA PRZEZ TELEFON BĄDŹ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIĘCIA ZAŁATWIENIA SPRAWY W INNYM TERMINIE.

MA TO NA CELU ZMINIMALIZOWANIE ZARAŻENIA SIĘ KORONAWIRUSEM.

 

ZA WSZELKIE NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY.

 

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH DZIAŁÓW.

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ p.nr.13

 

0182079526

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ p.nr.12

 

0182079523
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KASA p.nr.6

 

Magdalena Trebunia
0182079522

 

OBSŁUGA SEKRETARIATU

 

Bożena Borkowska
0182079511
0182073124
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE p.nr.2

 

Agnieszka Topór-Huciańska
0182079517
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ARCHIWUM URZĘDU GMINY

 

Magdalena Trebunia
0182079522
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZASTĘPCA KIEROWNIKA USC p.nr.9

 

Anna Wypychowska
0182079514
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I HANDLU p.nr.10

 

Anna Stachura
0182079520
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI p.nr.4

 

Maria Sieczka w zastępstwie Grzegorz Dziadkowiec
Janina Kulińska
0182079513
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

PEŁNOMOCNIK DS OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONY CYWILNEJ p.nr.7

 

Antoni Górszczyk
0182079529
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KANCELARIA MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH p.nr.2

 

Agnieszka Topór-Huciańska
0182079517

 

STANOWISKO DS BUDOWNICTWA p.nr.15

 

Stanisław Krzysztofiak
0182079516
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI p.nr.15

 

Anna Giewont
0182079516
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.nr.1

 

Adam Matyga
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA p.nr.1

 

Andrzej Kęsek
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH / INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (IOD) p.nr.1

 

Piotr Rusnak
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Ul. Jana Pawła II 312

34-425 Biały Dunajec

Tel: 0182079512

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon-Pt 7.30-15.30

 

ŚWIADCZENIA RODZINNE I FUNDUSZ ALIMENTACYJNY

 

Tel: 01820795-27

Fax: 18-20-731-24

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. nr 8

,,Czytanie na ekranie ”

,,Czytanie na ekranie ”

  Młody białodunajecki pisarz, rysownik autor książki ,,Podmuch” Mateusz Dziadkowiec. W...

Wójt Gminy Biały Dunajec, informuje.

      Wójt Gminy Biały Dunajec, informuje że w dniu 05.03.2021 ( piątek) Urząd...

Dziękujemy serdecznie za pomoc w zbieraniu nakrętek.

Dziękujemy serdecznie za pomoc w zbieraniu nakrętek.

  Serce na nakrętki, które znajduje się przy budynku Ośrodka Zdrowia w Białym Dunajcu...

  • ,,Czytanie na ekranie ”

    ,,Czytanie na ekranie ”

  • Wójt Gminy Biały Dunajec, informuje.

  • Dziękujemy serdecznie za pomoc w zbieraniu nakrętek.

    Dziękujemy serdecznie za pomoc w zbieraniu nakrętek.

 

KOMUNIKAT

z dnia 22 lutego 2021 roku

dla odbiorców wody z wodociągu publicznego

 

Biały Dunajec „Górny”

(ul. Skupniowa od 1 do 17, ul. Miłośników Podhala, ul. Piłsudskiego)

 

 

Wójt Gminy Biały Dunajec zawiadamia, że w wyniku badań wody i decyzji wydanej przez Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Zakopanem, stwierdził brak przydatności wody do spożycia.  

 

 

 

Wójt Gminy Biały Dunajec
Andrzej Jacek Nowak

 

Biały Dunajec, dnia 22.02.2021

 

 

 

 

sowmSystem Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON, a program „Aktywny samorząd”

 

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, chcąc zwiększyć dostępność  wsparcia dla Osób z Niepełnosprawnościami, uruchomił SOW - System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON. Oddział Małopolski PFRON przypomina, że już od 01 marca 2021 roku można złożyć wnioski o dofinasowanie przez Internet, oszczędzając czas, nie wychodząc z domu i nie stojąc w kolejkach.

 

SYSTEM OBSŁUGI WSPARCIA

System Obsługi Wsparcia to nowoczesna platforma, za pomocą której Osoby
z Niepełnosprawnościami, a także jednostki działające na rzecz Osób z Niepełnosprawnościami mogą elektronicznie składać wnioski dotyczące wsparcia finansowego ze środków PFRON. System ten umożliwia Osobom z Niepełnosprawnościami i podmiotom działającym na ich rzecz, szybki i sprawny proces aplikowania o środki PFRON, będące w gestii jednostek samorządowych bezpośrednio za pomocą systemu informatycznego. Jednocześnie pozwala on na sprawną weryfikację wniosków osób indywidualnych i instytucji na etapie przyznawania dofinasowań i co też ważne, bada skuteczność wydatkowania środków PFRON.

System SOW, wyposażony we wszystkie potrzebne formularze i wzory, m.in.: wnioski
o dofinasowanie, umowy dofinasowania, korespondencji oraz w inne funkcjonalności, które ułatwiają realizację programu. Wszystkie dokumenty niezbędne do złożenia wniosku lub zawarcia umowy dofinasowania, bądź rozliczenia dofinasowania, Wnioskodawca może skanować/powielać w formie elektronicznej i takie wnioski będą podstawą oceny formalnej
i merytorycznej oraz zawarcia umowy i rozliczenia dofinasowania.

 

Dzięki SOW możliwe jest załatwienie sprawy drogą elektroniczną na każdym jej etapie:

- uzyskanie informacji,

- wypełnienie wniosku,

- podpisanie i złożenie wniosku,

- dokonanie uzupełnień,

- zapoznanie się ze wzorem umowy,  

- rozliczenie dofinasowania.

 

Czytaj więcej: System Obsługi Wsparcia...

 

Uprzejmie informujemy, że XI Bieg Podhalański im. Jana Pawła II 2021 zostaje odwołany. Niestety  aktualnie obowiązujące obostrzenia związane z pandemią Covid-19, do 28 lutego zezwalają na organizację zawodów sportowych dla amatorów wyłącznie na obiektach sportowych na otwartym powietrzu. Ponadto prognoza pogody na najbliższe dni przewiduje gwałtowne ocieplenie. Z podobnym problemem w tym roku spotkało się wielu organizatorów biegów i musieli odwołać lub przesunąć zawody.

 

W związku z tym, wszystkim zaangażowanym w organizację, współorganizatorom, sponsorom, patronom medialnym serdecznie dziękujemy za pomoc w przygotowaniach do tegorocznych zawodów.

 

Cieszymy się bardzo z dużego zainteresowania zawodami i już dzisiaj zapraszamy do Nowego Targu na przyszłoroczny Bieg Podhalański. Liczymy na Waszą obecność!

 

 

bieg1

 

 

Czytaj więcej: Uprzejmie informujemy, że XI...

 

 

jzg

 

Od dnia 12 lutego do dnia 31 grudnia 2021 roku uczniowie Szkół Podstawowych z terenu Gminy Biały Dunajec biorą udział w projekcie pod nazwą  „Jeżdżę z głową” –  projekt jest przeznaczony dla dzieci nie umiejących jeździć na nartach. Realizacja projektu dofinansowana jest przez Urząd Gminy Biały Dunajec.

 

Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego

 

W projekcie bierze udział 48 uczniów ze Szkół Podstawowych z terenu naszej gminy.

W ramach projektu dzieci mają zapewnioną pomoc finansową na wynajem stoku narciarskiego i tras biegowych, wypożyczenie sprzętu, przejazd busem na trasy biegowe i z powrotem.

 

Dzieci objęte są fachową opieką instruktora oraz opiekuna.

 

Projekt ma na celu przede wszystkim nabycie przez uczestników umiejętności i podstaw poprawnej techniki jazdy na nartach, wzrost bezpieczeństwa dzieci poprzez edukację w zakresie bezpiecznego korzystania ze stoków oraz tras biegowych, nabycie nawyku jazdy w kasku, poprawę kondycji i podniesienie ogólnej sprawności fizycznej uczniów.

 

 

 

INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW W SPRAWIE ZWOLNIEŃ W PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI

 

Wójt Gminy Biały Dunajec informuje, że Rada Gminy Biały Dunajec podjęła Uchwałę Nr XXIV/158/2021 z dnia 8 lutego 2021 r. w sprawie zwolnień w podatku od nieruchomości: gruntów, budynków i budowli związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, wskazanym grupom przedsiębiorców, których płynność finansowa uległa pogorszeniu w związku z ponoszeniem negatywnych konsekwencji ekonomicznych z powodu COVID-19.

 

Mocą tej uchwały zwalnia się z podatku od nieruchomości grunty, budynki oraz budowle związane z prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie  usług hotelarskich oraz wyciągów narciarskich wykonywanej przez  przedsiębiorców będących podatnikami podatku od nieruchomości.

 

Zwolnienie obejmuje następujące miesiące: styczeń, luty, marzec 2021 roku.

 

Powyższe zwolnienie stanowi pomoc publiczną.

 

Przedsiębiorca ubiegający się o udzielenie pomocy wynikającej z niniejszej uchwały,  zobowiązany jest wraz z deklaracją lub korektą deklaracji na podatek od nieruchomości albo  informacją o nieruchomościach i obiektach budowlanych, złożyć formularz informacji  przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje  ekonomiczne z powodu COVID-19, stanowiący załącznik Nr 3 do rozporządzenia Rady Ministrów  z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający  się o pomoc inną niż pomoc de minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz.  U. poz. 312 i 1704, z 2016 r. poz. 238 oraz z 2020 r. poz.1338).

 

Pełny zapis uchwały dostępny jest pod linkiem: Uchwałę Nr XXIV/158/2021 z dnia 8 lutego 2021 roku

 

Pliki do pobrania znajdują się w załącznikach pod artykułem:

 

Czytaj więcej: INFORMACJA DLA...

spisl 

pz


ochrona1

 

 

 

senior

 

kar 

SES1

MPOZ

 

mikro

 

METEO

logom

banerbiznes

2519

Porady Prawne

pomoc

Do Wynajęcia - Oferta

Wywóz Odpadów

Harmonogram

green2

ibuk

sowa

Gminy Partnerskie

 

 

Gmina Sianów

sianow

 

Gmina Chrzypsko Wielkie

chrzypsko