URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
  URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZĄD GMINY BIAŁY DUNAJEC
 URZAD GMINY BIAŁY DUNAJEC

 

W ZWIĄZKU Z ZAISTNIAŁĄ SYTUACJĄ ODNOŚNIE PANOWANIA KORONOWIRUSA UPRZEJMIE PROSIMY PRZED PRZYJŚCIEM DO URZĘDU GMINY O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU WERYFIKACJI CZY DANA SPRAWA MOŻE ZOSTAĆ ZAŁATWIONA PRZEZ TELEFON BĄDŹ ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRZESUNIĘCIA ZAŁATWIENIA SPRAWY W INNYM TERMINIE.

MA TO NA CELU ZMINIMALIZOWANIE ZARAŻENIA SIĘ KORONAWIRUSEM.

 

ZA WSZELKIE NIEDOGODNOŚCI PRZEPRASZAMY.

 

PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ WYKAZ NUMERÓW TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH DZIAŁÓW.

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ p.nr.13

 

0182079526

 

STANOWISKO DS KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ p.nr.12

 

0182079523
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KASA p.nr.6

 

Magdalena Trebunia
0182079522

 

OBSŁUGA SEKRETARIATU

 

Bożena Borkowska
0182079511
0182073124
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODY OSOBISTE p.nr.2

 

Agnieszka Topór-Huciańska
0182079517
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ARCHIWUM URZĘDU GMINY

 

Magdalena Trebunia
0182079522
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZASTĘPCA KIEROWNIKA USC p.nr.9

 

Anna Wypychowska
0182079514
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I HANDLU p.nr.10

 

Anna Stachura
0182079520
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI p.nr.4

 

Maria Sieczka w zastępstwie Grzegorz Dziadkowiec
Janina Kulińska
0182079513
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

PEŁNOMOCNIK DS OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I SPRAW WOJSKOWYCH, OBRONY CYWILNEJ p.nr.7

 

Antoni Górszczyk
0182079529
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

KANCELARIA MATERIAŁÓW NIEJAWNYCH p.nr.2

 

Agnieszka Topór-Huciańska
0182079517

 

STANOWISKO DS BUDOWNICTWA p.nr.15

 

Stanisław Krzysztofiak
0182079516
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GEODEZJI I GOSPODARKI GRUNTAMI p.nr.15

 

Anna Giewont
0182079516
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH p.nr.1

 

Adam Matyga
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA p.nr.1

 

Andrzej Kęsek
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

STANOWISKO DS POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH / INSPEKTOR OCHRONY DANYCH (IOD) p.nr.1

 

Piotr Rusnak
0182079521
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Ul. Jana Pawła II 312

34-425 Biały Dunajec

Tel: 0182079512

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon-Pt 7.30-15.30

 

ŚWIADCZENIA RODZINNE I FUNDUSZ ALIMENTACYJNY

 

Tel: 01820795-27

Fax: 18-20-731-24

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

pok. nr 8

System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON, a program „Aktywny samorząd”

System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON, a program „Aktywny samorząd”

  System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON, a program „Aktywny...

Uprzejmie informujemy, że XI Bieg Podhalański im. Jana Pawła II 2021 zostaje odwołany.

Uprzejmie informujemy, że XI Bieg Podhalański im. Jana Pawła II 2021 zostaje odwołany.

  Uprzejmie informujemy, że XI Bieg Podhalański im. Jana Pawła II 2021 zostaje odwołany....

  • System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON, a program „Aktywny samorząd”

    System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON, a program „Aktywny samorząd”

  • KOMUNIKAT z dnia 22 lutego 2021 roku dla odbiorców wody z wodociągu publicznego Biały Dunajec...

  • Uprzejmie informujemy, że XI Bieg Podhalański im. Jana Pawła II 2021 zostaje odwołany.

    Uprzejmie informujemy, że XI Bieg Podhalański im. Jana Pawła II 2021 zostaje odwołany.

 

OGŁOSZENIE W SPRAWIE ODBIORU FOLII ROLNICZEJ

 

Wójt Gminy Biały Dunajec informuje, że folia rolnicza z belowania sianokiszonki nie jest odbierana w trakcie zbiórki odpadów komunalnych w workach i koszach. Jako odpad przemysłowy, zgodnie z katalogiem odpadów, odbierany będzie w trakcie zbiórki odpadów wielkogabarytowych na wiosnę. Folię można będzie wówczas oddawać wystawiając ją przy drogach, tak samo jak odpady wielkogabarytowe. O terminie zbiórki wyżej wymienionych odpadów mieszkańcy zostaną publicznie poinformowani.                                                                                  

 

Wójt Gminy

Andrzej Jacek Nowak

 

 

 

 

Uprzejmie informuję, że w terminie od 1 stycznia do dnia 28 lutego 2021 r. można składać wnioski o dofinansowanie ze środków budżetu województwa związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych na zadania określone w art. 22c ust. 1 ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1161 z późn. zm. ) m. in. na: 

 

 budowę i modernizację dróg dojazdowych do gruntów rolnych,

 budowę i renowację zbiorników wodnych służących małej retencji,

 rekultywację gruntów na cele rolnicze i zagospodarowanie gruntów zrekultywowanych,

 użyźnianie gleb o niskiej wartości produkcyjnej, wdrażanie i upowszechnianie wyników prac naukowo-badawczych związanych z ochroną gruntów rolnych,

 zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania, niezbędnego do zakładania i aktualizowania operatów ewidencji gruntów oraz prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych, do wysokości 5% rocznych dochodów, o których mowa w art. 22b ust. 1. 

 

Wnioski należy opracować zgodnie z Uchwałą Nr 2307/19 podjętą przez Zarząd Województwa Małopolskiego w dniu 12 grudnia 2019 r. w sprawie zasad i trybu postępowania w zakresie dysponowania środkami budżetu województwa związanymi z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych (z późn. zm.) i dostarczyć na adres: 

 

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego Departament Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22 Adres do korespondencji: 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56

 

Czytaj więcej: Departament Rolnictwa i...

 

info10

 

 

 

Projekt „Kierunek Kariera” i „Kierunek Kariera Zawodowa”  doradztwo zawodowe i szkolenia dla osób pracujących!

 

Chcesz nauczyć się języka? Skończyć kurs prawa jazdy? Zdobyć nowe umiejętności? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie propozycję. Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie realizuje projekt „Kierunek Kariera”. Dzięki niemu uczestnik wybranego przez siebie szkolenia lub kursu ma opłacone do 85% jego kosztów. Sam płaci więc tylko niewielką część ceny.

 

Kto może otrzymać dofinansowanie szkolenia lub kursu?

  • Musisz mieć ukończone 25 lat (nie ma górnej granicy wieku) i pracować, dodatkowo, jeśli masz mniej niż 50 lat, Twoje wykształcenie nie może obejmować więcej niż zdaną maturę,
  • Musisz też być związany z Małopolską (przez miejsce zamieszkania, pracy lub nauki),
  • Osoby z niepełnosprawnościami w wieku od 25 do 65 roku życia mogą uczestniczyć w Projekcie Kierunek Kariera niezależnie od statusu na rynku pracy i wykształcenia.

Czytaj więcej: Projekt Kierunek Kariera...

 

Fundacja Państwa i Prawa z Nowego Sącza zaangażowała się w pomoc dla ciężko chorego Marcela Kubali z Jadownik z Gminy Brzesko.

 

Marcelek Kubala urodził się 28 października 2018 roku jako skrajny wcześniak w 25 tygodniu ciąży z wagą 900 gram. Przez miesiąc jego oddech był sztucznie podtrzymywany przez respirator. Przeszedł wrodzone zapalenie płuc, posocznicę, odmę opłucnową, martwicze zapalenie jelit, cholestazę oraz wiele innych schorzeń. Częste było u niego przetaczania krwi. W styczniu po badaniach okulistycznych okazało się że ma ciężką retinopatię.

 

Historia Marcela jest doskonałym przykładem pokazującym, że nawet dziecko urodzone ciężko chore może cieszyć się życiem i korzystać z niego przez długie lata, jeśli tylko rodzice i rodzina chcą o nie walczyć, a ludzie dobrej woli będą nieść pomoc.

 

Co więcej, dziecko takie może cieszyć się danym mu czasem, zaś opieka nad nim, mimo że pełna trosk dostarcza rodzicom niezapomnianych i unikalnych przeżyć oraz paradoksalnie także wiele radości. Sami rodzice Marcela mówią: „Od momentu narodzin Marcelka, czas świąt zawsze jest dla nas czasem ogromnej nadziei. Pamiętamy doskonale jak w roku 2018 Marcelek leżał na oddziale intensywnej terapii w Krakowie, Wigilię i Święta właśnie tam spędziliśmy razem z Nim, z nadzieją, że uda się wyjść w końcu do domu. Po wielu przeciwnościach się udało!”

 

Aby przeżyć Marcel musi zgromadzić 8 mln złotych na przeszczep wątroby w Stanach Zjednoczonych. Dlatego 13 lutego o godzinie 18:30 dzięki uprzejmości księdza proboszcza Józefa Drabika odbędzie się w parafii NMP Matki Kościoła i św. Jakuba Apostoła w Brzesku koncert charytatywny w formule online na rzecz Marcela. Patronami medialnymi koncertu będą TVP, która przygotowuje materiał o Marcelu oraz Radio Kraków. W koncercie weźmie udział znany zespół dziecięcy „Mała Armia Janosika”. Link do obejrzenia koncertu będzie można znaleźć na mojej stronie facebookowej Marta Malec-Lech oraz na stronie facebookowej Fundacji Instytut Państwa i Prawa.

 

plakat9

 

 

 

spisl 

pz


ochrona1

 

 

 

senior

 

kar 

SES1

MPOZ

 

mikro

 

METEO

logom

banerbiznes

2519

Porady Prawne

pomoc

Do Wynajęcia - Oferta

Wywóz Odpadów

Harmonogram

green2

ibuk

sowa

Gminy Partnerskie

 

 

Gmina Sianów

sianow

 

Gmina Chrzypsko Wielkie

chrzypsko